Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На економфаці представниця бізнес-сектору провела лекцію з ефективного просування в сучасному маркетингу

На економфаці представниця бізнес-сектору провела лекцію з ефективного просування в сучасному маркетингу

На економфаці представниця бізнес-сектору провела лекцію з ефективного просування в сучасному маркетингу
25.03.2024 10:50 Все Головні новини Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University Запорізький національний університет ЗНУ економічний факультет стейкхолдер освітній процес гостьова лекція виставкова діяльність сучасний маркетинг

Нещодавно студенти другого (магістерського) рівня за освітніми програмами «Маркетинг», «Управління персоналом та економіка праці», «Фінанси і кредит» економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University), а також усі охочі зустрілися з непересічною особистістю – фахівчинею з маркетингової діяльності, керівницею служби маркетингу ТОВ «АСТРА» Мариною Авраменко.

 

Також на цій гостьовій лекції, присвяченій проблематиці виставкової діяльності як ефективного інструменту просування в сучасному маркетингу, були присутні: в. о. декана економічного факультету Валентина Гельман, завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу Микола Іванов, гарантка освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти Вікторія Малтиз та інші викладачі економічного факультету. На захід завітали понад 70 учасників із бажанням отримати цінну інформацію, підтверджену практичним досвідом.

Захід розпочався зі вступного слова модераторки Вікторії Малтиз. Вона зазначила, що виставкова діяльність – це перспективний напрямок маркетингових комунікацій. Марина Авраменко спочатку розповіла присутнім про специфіку ТОВ «АСТРА», оскільки діяльність компанії пов’язана з обслуговуванням холодильного обладнання, зокрема торговельних мереж, отже маркетинг орієнтований на сегмент B2B. Спікерка цікаво описала ті проєкти з організації виставкової діяльності, які вона успішно реалізувала, починаючи з етапу підготовки й аж до завершення, що в результаті забезпечує ефективне просування послуг компанії та збільшення прибутковості за рахунок такого інструменту сучасного маркетингу, як участь у виставках.

Під час висвітлення окремого блоку питань, цікавих не лише маркетологам, але й фінансистам, лекторка детально охарактеризувала бюджет проєктів виставкової діяльності. Йшлося про те, як гармонізувати всі витрати й обрахувати їх із урахуванням лімітів, які в підсумку забезпечують економічну ефективність цих маркетингових заходів. Звісно, студентів освітньої програми «Управління персоналом та економіка праці» цікавили переважно питання HR-менеджменту при здійсненні виставкової діяльності. Тож гостя не оминула їх також, наводячи цікаві кейси зі своєї практики.

Відповідаючи на їхні питання, Марина Авраменко говорила про необхідність враховувати умови, що склалися на ринку, зокрема при використанні нових каналів комунікації з цільовими аудиторіями, що повсякчас розширюються внаслідок цифрової трансформації економіки. Обговорювалися з присутніми перспективи співпраці, коли ще навчаючись можливо виконувати маркетингові дослідження, результати яких можуть бути предметом госпрозрахункових угод економічного факультету, кафедри управління персоналом і маркетингу з бізнесом.

На завершення гостя почула від усіх присутніх подяку за інформативну зустріч, проведену так цікаво, за практичні лайфхаки з маркетингу, а також за волонтерську діяльність, яку здійснює Марина Авраменко, роблячи свій вагомий внесок у наближення української перемоги.

Економічний факультет

 

Стежте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

Соцмережі ЗНУ:

https://beacons.ai/official_znu

 

Схожі новини