Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / «Історії успіху випускників ЗНУ»: вихованець економічного факультету Євгеній Васильченко

«Історії успіху випускників ЗНУ»: вихованець економічного факультету Євгеній Васильченко

«Історії успіху випускників ЗНУ»: вихованець економічного факультету Євгеній Васильченко
22.12.2023 09:46 Все Головні новини Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University Запорізький національний університет ЗНУ економічний факультет відділ доунівекрситетської підготовки профорієнтації працевлаштування пресслужба проєкт Історії успіху випускників ЗНУ

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) триває профорієнтаційний проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ». У його межах пропонуємо вашій увазі інтерв’ю з вихованцем економічного факультету, випускником 2020 року другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг», «Access Softec, Inc.» (USA), фандрайзинг-менеджером та виконавчим директором у БО «CU Relief Fund for Ukraine» (USA) Євгенієм Васильченком.

 

 - Євгенію, розкажіть, будь ласка, про себе?

- Моя практична діяльність почалась у 2017 році на посаді грантрайтер. На цій посаді, а також паралельно і на посаді координатор проєктів, пропрацював більш ніж 5 років, реалізувавши низку міжнародних проєктів, за участі: Європейського Союзу, США та Канади.

У 2018-2019 роках стажувався в Європі за програмою «Erasmus for young entrepreneurs».

У 2021 році відкрив ФОП із надання послуг у галузі консалтингу, менеджменту проєктів, грантрайтингу та реклами і продовжив працювати, як залучений експерт.

- Які головні риси властиві фахівцю вашого профілю?

- На сьогодні я позиціоную себе як фахівець із менеджменту, тому найголовнішими рисами, на мою думку, мають бути: самоорганізація; креативність; стресостійкість (без цього взагалі нікуди); швидка адаптація; професійна комунікація на всіх рівнях.

- Поділіться своїми спогадами про студентське життя?

- Враховуючи все, що зараз відбувається в нашій країні, опишу свої студентські роки одним словом: «безтурботні».

- Євгенію, чи знадобилися вам знання, отримані в Запорізькому національному університеті за освітньою програмою «Маркетинг» у вашій професійній кар’єрі?

- Із точки зору самої галузі маркетингу як науки про: аналіз ринку, конкурентів, власних можливостей та створення глобальних стратегій, то так, безперечно. ці знання стали корисним надбанням у моїй подальшій роботі як в міжнародних проєктах, так і в роботі з українським бізнесом.

З точки ж зору на маркетинг як науки про просування власного бренду, слідкування за трендами та реклами в сучасному розумінні, то мені важко оцінити. Оскільки погодьтеся, що в цій парадигмі маркетинг занадто швидкозмінна величина, а також мені бракує досвіду роботи саме в напрямку реклами, SMM.

- Як складалися стосунки з викладачами під час навчання?

- Це – цікаве питання))). Із викладачами були абсолютно різні відносини, тож важко говорити про всі разом, але я спробую сказати так: «Лід та полумʼя», що, своєю чергою, як мені здається, той самий необхідний баланс для плідного навчання.

- Євгенію, а якими були у вас відносини з однокурсниками?

- З однокурсниками склалися чудові стосунки. Наприклад, після того, як завершив навчання в університеті, з Євгеном Науменком ми стали співпрацювати в низці проєктів. І я можу однозначно сказати, що саме його робота – це уособлення саме того маркетингу, який необхідний для сучасного ринку послуг.

- Які ваші плани на майбутнє?

- У моїх планах – продовжувати розвиток у галузі менеджменту та надання послуг, як залученого експерта з фандрайзингу.

 

Фото з архіву Євгенія Васильченка

 

Стежте за подіями кафедри управління персоналом і маркетингу на соцмережевих сторінках:

Інстаграм @upim_znu

Телеграм https://t.me/upim_znu

Фейсбук https://cutt.ly/yZNcgsS

Тік-ток @upim_znu

 

Матеріал підготували:

Ірина Дашко,

докторка наук, професорка кафедри управління персоналом і маркетингу

 Наталія Терент'єва,

кандидатка наук, доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу

 

Для довідки

У Запорізькому національному університеті за ініціативи відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування від 2020 року триває творчий проєкт «Історії успіху випускників ЗНУ». Втілюють його в життя факультети, Інженерний навчально-науковий інститут ЗНУ ім. Ю. Потебні. Активно долучається до роботи й факультет журналістики, пресслужба вишу. Вони створюють матеріали про успішну професійну кар’єру наших випускників. Факультети університету та Інженерний інститут допомагають налагодити зв'язок із випускниками факультетів різних років.

Стежити за проєктом «Історії успіху випускників ЗНУ» можна за лінком: https://bit.ly/2HixRA8

Сьогодні архів проєкту – це вже понад 400 історій успіхів талановитих випускників Запорізького національного університету!

 

Стежте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

Соцмережі ЗНУ:

https://beacons.ai/official_znu

 

 

 

Схожі новини