Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Доценти журфаку освіжили знання про фактори успіху медіа

Доценти журфаку освіжили знання про фактори успіху медіа

Доценти журфаку освіжили знання про фактори успіху медіа
11.06.2024 13:30 Все Головні новини Факультети Журналістики ZNU Zaporizhzhia National University Запорізький національний університет факультет журналістики тренінг підвищення кваліфікації

8 та 9 червня доценти факультету журналістики Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) Юлія Любченко та Павло Мірошниченко відвідали тренінг «Три важливих фактори в практиці успішних медіа: менеджмент, маркетинг, монетизація». Він відбувався у Львові за підтримки Програми трансформаційної співпраці Міністерства закордонних справ Чехії в межах проєкту «Інноваційні підходи до наукової та журналістської практики». Лекторкою та менторкою була диджитал-директорка Національної асоціації медіа, головна тренерка курсу «PRO Digital» в UMES (м. Київ) Наталія Беднарська.

У товаристві колег із різних українських вишів, які представляли факультети журналістики, політології, викладачі нашого університету визначали виклики та можливості, а також важливість, змін внутрішніх процесів редакцій і підходів у роботі. Водночас вони дізналися, як за один день диджиталізувати роботу редакції, змінити підходи до робочих процесів, ролей і обов’язків у контексті конвергенції. Окрему увагу на тренінгу присвятили питанням цінності, яку створює медіа, що насправді люди шукають у мережі, який потенціал у поширенні цінності медіа мають різноманітні соціальні мережі. Цікавою була інформація про основні алгоритми роботи з ними, як і про дієві способи просування бренда в диджиталі з опертям на синергію проєктів в етері/ на сайті/ в соцмережах. Жваву дискусію викликала тема органічного та платного просування й використання ШІ. Учасники тренінгу в мінігрупах розробили проєкти так званого «суперстола» (менеджерського ядра) медіа, громадської організації, вишу та онлайн-ресурсу, розробивши дорожню карту та визначивши доцільні для кожної ініціативи інструменти просування.

Юлія Любченко відзначила, що набуті на тренінгу знання допоможуть ліпше просувати факультет журналістики ЗНУ як бренд у соцмережах, адже вона є однією з керівниць його іміджевого відділу. Павло Мірошниченко як в.о. керівника пресслужби вишу зазначив, що актуальна інформація тренінгу та результати групової роботи однозначно можна застосувати для нарощування статистики як сайту ЗНУ, так і соцмереж його пресслужби. Крім цінної прикладної інформації, учасники тренінгу одержали й сертифікати.

Стежте за подіями вишу також у соцмережах пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

Соцмережі ЗНУ:

https://beacons.ai/official_znu

Схожі новини