
На факультеті журналістики Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) підбили підсумки літньої практики студентів із «Реклами та зв'язків із громадськістю».
Вона відбулася на телеканалі «Суспільне» у Львові та «Медіа гарячих новин: С4» у Чернівцях. Студенти змогли побувати й попрацювати в цих медіа завдяки програмі Еразмус+ Модуль Жана Моне Europeace «Журналістика миру та рішень задля євроінтеграції України у воєнний та післявоєнний час».
Рекламісти вдячні за можливість набути навички зі створення відеоконтенту, монтажу, зйомок, робіт із соцмережами, підготовкою комерційних пропозицій. Студенти прагнули до інклюзивності та представлення різних груп людей, поважаючи їхню унікальність та досвід. Це відповідає цінностям рівності та недискримінації, які є ключовими для європейського суспільства. Створюючи комерційні пропозиції та публікуючи контент, студенти усвідомлювали свою відповідальність перед аудиторією та дотримувалися етичних принципів журналістики та реклами. Це відповідає цінностям чесності, прозорості та підзвітності, які є важливими для європейських інституцій та громадянського суспільства.
Для багатьох це була перша можливість працювати в іншому місті. Студенти вдячні за підтримку та дружню атмосферу в колективах і теплий прийом. Ось які враження у них від цієї практики:
Анна Єфремова, 1 курс: «Ця практика для мене – можливість застосувати здобуті за рік навички. Найцікавіше було знімати та монтувати відео через призму європейських цінностей інклюзивності, рівності прав та свобод. З радістю б повторила цей досвід».
Єлизавета Мацюра, 3 курс : «Завдяки роботі над спільними проєктами ми практикували навички мирного спілкування, активного слухання та пошуку компромісів. Це сприяє розвитку культури миру та порозуміння, що є важливою цінністю. Дякуємо за взаємопідтримку та допомогу студентам прифронтового регіону».
Діана Ткаченко, 2 курс: «Практика безпосередньо у редакції – це миттєві відгуки на твою роботу та коригування помилок. Ми їздили на репортажі і вчилися працювати з технікою – це неймовірно корисний досвід. Не хотілося пропустити жодного дня практики. Цікаво було вчитися адаптовувати матеріали до соціальних мереж, інтегруючи в них європейські цінності».
Висловлюємо подяку директорці «Медіа гарячих новин: С4» Лілії Дутці та менеджерці з реклами Богдані Данко за керівництво та допомогу в адаптації. За співпрацю й допомогу в організації практики дякуємо адміністрації Чернівецького національному університету імені Юрія Федьковича, а також завідувачці кафедри журналістики цього вишу Любові Василик.
За теплий прийом у Львові вдячні керівництву Українського Католицького університету та його Школі журналістики в особі директора Андрія Шестака.
До речі, студенти вже мали змогу завдяки програмі Ерасмус+ поїхати у відрядження до Києва, щоб побувати офлайн на нагородженні учасників Міжнародного фестивалю реклами «Інший погляд», де презентували свої макети соціальної реклами, тематика і зміст яких ґрунтувався на європейських цінностях інклюзивності, рівності прав, миру та безпеки. Вдячні партнерам за допомогу та підтримку наших студентів.
Детальніше про нашу практику у соцмережах факультету https://linktr.ee/znu.zhurfak
#Практика_Europeace_JD: Chernivtsi
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu