27 вересня на економічному факультеті ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) в форматі Zoom-зустрічі відбулася надзвичайно цікава гостьова лекція від представників компанію «HURMA» Катерини Пучко та Дениса Смирнова.
Спікерів запросили представники кафедри управління персоналом і маркетингу, щоб ті репрезентували їхню компанію «HURMA», а також комплексний IT-продукт – а саме ATS-систему та HRM-платформу в одному рішенні. Привітала гостей в. о. декана економічного факультету, докторка наук, професорка Валентина Гельман, наголосивши на стратегічних перспективах подальшої співпраці. Про компанію коротко розповіла в. о. завідувача кафедри управління персоналом і маркетингу, кандидатка наук, доцентка Вікторія Малтиз. Кандидатка наук, доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу Наталія Терент’єва, яка модерувала захід, зазначила, що серед учасників є як здобувачі вищої освіти другого (магістерського), так і першого (бакалаврського) рівнів освітніх програм «Маркетинг» і «Управління персоналом та економіка праці». А також – інших освітніх програм, до того ж, аспіранти та науково-педагогічні працівники економічного факультету.
Спочатку Катерина Пучко розповіла присутнім про можливості комплексного програмного продукту, зокрема це: HR-автоматизація, система відстеження заявників для рекрутингу, система управління цілями та ключовими результатами, система для опитувань співробітників, автоматизації отримання зворотного зв’язку, HR-аналітика та статистика процесів компанії. Гостя наголосила, що студенти економічного факультету матимуть змогу користуватися в навчальних цілях безкоштовною демо-версією їхньої розробки.
Аспірант Дмитро Лубянов поцікавився, чи це власна програма компанії, розроблена нею, чи не виникає конфліктів між різними програмами. Спікерка відповіла, що компанія HURMA власними зусиллями розробила цю програму, тож має всі права на неї. Конфліктів з іншим встановленим програмним забезпеченням не виникає, бо програмний продукт компанії працює з браузера, тобто його навіть не треба додатково встановлювати. Формат спілкування з аудиторією був таким, що гості постійно пропонували ставити питання, щоб абсолютно все було зрозумілим усім учасникам зустрічі. Й питань було багато, не через незрозумілість теми, а саме тому, що програма компанії HURMA зацікавила своєю практичністю, новими рішеннями суто прикладних питань управління персоналом і відносинами з клієнтами.
Про специфікації програмного продукту продовжив розповідати Денис Смирнов. У нього завідувачка кафедри фінансів, банківської справи, страхування та фондового ринку, докторка наук, професорка Алла Череп запитала про проблематику дозволу клієнтів на запис їхніх розмов із операторами. Вона мала рацію: така проблема існує, тож соціально відповідальний бізнес, який працює в межах чинного законодавства, з повагою ставиться до своїх клієнтів і запитує такі дозволи.
Магістрантка освітньої програми «Маркетинг» Інна Ярощук запитала про можливості використання зібраної маркетингової інформації в CRM-системі. Аспірант Сергій Бехтер поцікавився особливостями організації та технічного супроводу FMC-телефонії. Аспірант Станіслав Нагаєць запитав про колтрекінг в аспекті інтеграції з месенджерами. Аспірант Максим Боличев отримав вичерпну відповідь на питання, чи можливо блокувати тих, хто надсилає спам-запити. Зрештою, жодне питання не залишилося без відповіді.
Денис Смирнов і Катерина Пучко працювали в злагодженому тандемі, доповнюючи одне-одного. Розповіли вони ще про інтеграцію програми з іншими CRM-системами, про роботу Helpdesk, а також багато чого іншого. Ближче до завершення зустрічі завідувачка кафедри економічної кібернетики, докторка економічних наук, професорка Наталія Максишко запитала про можливості розширення функціоналу програми, наприклад за рахунок можливостей обліку. Тож спікери жваво відгукнулися на таку пропозицію, зазначивши про орієнтацію їхнього продукту на постійний розвиток, адаптацію до вимог ринку.
Наприкінці зустрічі присутні щиро дякували гостям за неймовірну зустріч. Усього неможливо передати в межах новинного повідмлення, це треба було брати участь. А така нагода ще буде в усіх охочих. Адже співпраця кафедри управління персоналом і маркетингу, економічного факультету, Запорізького національного університету з компанією HURMA розпочалася продуктивно, втім це лише початок. Гості обіцяли завітати до нас ще.
Сайт компанії HURMA https://hurma.work
Соцмережі та месенджери кафедри управління персоналом і маркетингу:
сайт https://t1p.de/s6y6c
Інстаграм @upim_znu
Фейсбук https://cutt.ly/yZNcgsS
Тік-ток @upim_znu
Телеграм https://t.me/upim_znu
Андрій Линенко,
доцент кафедри управління персоналом і маркетингу
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu