
Декан економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) Валентина Гельман і в. о. завідувачки кафедри управління персоналом і маркетингу Вікторія Малтиз спільно з активом студентської ради економічного факультету ЗНУ на чолі з Альбіною Пачколіною запросили для проведення гостьової лекції молодих і амбітних спікерів. Так, днями зустріч провела Марія Орехова зі своїми однодумцями, які представляли Благодійний фонд «Старлайф Благодійність» і Спецпідрозділ «Крила». Йшлося про розвиток маркетингу страхових послуг із одночасним підвищенням фінансової обізнаності страхувальників в Україні.
Модерувала онлайн-зустріч доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу Наталія Терент’єва. Присутніми були науково-педагогічні працівники всіх кафедр, а також студенти освітніх програмам «Маркетинг», «Управління персоналом та економіка праці», «Фінанси і кредит» й інших освітніх програм економічного факультету ЗНУ першого (бакалаврського), другого (магістерського) і третього (освітньо-наукового) рівнів.
На початку Марія Орехова провела невеличке експрес-опитування, щоб з’ясувати рівень фінансової грамотності присутніх студентів. І хоча за версією Національного банку України підлітки мають лише початковий рівень фінансової грамотності, студенти економічного факультету продемонстрували набагато вищий рівень обізнаності за цим напрямом. Спікерка розповідала про те, як можливо зацікавити, мотивувати до розширення спектра знань і поглиблення своїх практичних навичок у сфері фінансів, про переваги страхового убезпечення та заощадження. На факультеті зауважили, що ця царина не є чимось відокремленим від нашого життя. Адже натомість це його невід’ємний складник. Тому фінансова грамотність сьогодні стає просто базовою потребою. Сучасні ініціативи, що набувають поширення в Україні, дають змогу опановувати ці знання і навички дійсно цікаво, одразу через розгляд їх крізь призму практичного застосування.
Аспірант Денис Рева порушив питання цифрової трансформації маркетингу страхових послуг. Тож доповідачка обґрунтувала потребу впровадження алгоритмів ШІ та нейромереж у страхування. Доцент кафедри управління персоналом і маркетингу Андрій Линенко в обговоренні аргументував потребу вдосконалити систему ризик-менеджменту страхових компаній з урахуванням нових кіберзагроз. У дискусії також брали участь і студенти. Усім сподобалася тема, а особливо виважений підхід до її подання під час відкритої лекції.
Андрій Линенко,
доцент кафедри управління персоналом і маркетингу
Соцмережі та месенджери кафедри управління персоналом і маркетингу:
https://www.instagram.com/upimznu
https://www.facebook.com/groups/379630322759587?locale=uk_UA
https://www.tiktok.com/@upim_znu
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu