Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / У ЗНУ тривають профорієнтаційні зустрічі кафедри управління персоналом і маркетингу з абітурієнтами

У ЗНУ тривають профорієнтаційні зустрічі кафедри управління персоналом і маркетингу з абітурієнтами

У ЗНУ тривають профорієнтаційні зустрічі кафедри управління персоналом і маркетингу з абітурієнтами
19.05.2025 08:29 Все Головні новини Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет економічний факультет відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації працевлаштування загальноосвітні заклади середньої освіти вступна кампанія презентація освітн

14 та 16 травня викладачі кафедри управління персоналом і маркетингу економічного факультету Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) провели низку профорієнтаційних заходів для одинадцятикласників Дніпропетровської області. Зокрема, зустрічі відбулися в Петропавлівському ліцеї № 1 та Зеленодольському ліцеї № 2. Ініціаторками заходів стали завідувачка кафедри Вікторія Малтиз і професорка Ірина Дашко.

Вони ознайомили учнів з актуальними напрямами вищої освіти, зокрема у сфері маркетингу та економіки людських ресурсів, а також – із вимогами сучасного ринку праці. Представниці ЗНУ розповіли про освітні програми, переваги навчання на економічному факультеті, умови вступу та можливості подальшого їпрацевлаштування. Також вони представили учням можливості, які відкриває навчання на економічному факультеті, зокрема за спеціальностями «Маркетинг» та «Економіка людських ресурсів». Вони докладно розповіли про освітні програми, сучасні підходи до навчання, проходження практик у провідних компаніях, а також участь студентів у наукових і професійних проєктах. Особливий акцент зробили на потребах сучасного роботодавця: учні дізналися, що на ринку праці дедалі більше цінуються не лише фахові знання, але й м’які навички (soft skills): комунікабельність, критичне мислення, вміння працювати в команді, креативність.

На економічному факультеті додали, що завдяки таким заходам, старшокласники не лише отримують інформацію про освітні можливості, а й усвідомлюють значення особистісного розвитку та адаптації до змін у сучасному світі. Як зазначила Вікторія Малтиз, головне завдання профорієнтації – дати учневі розуміння, що обрана професія має відповідати не тільки вимогам часу, а й його інтересам, схильностям і цінностям. Професорка Ірина Дашко підкреслила, що Запорізький національний університет завжди відкритий до співпраці з освітніми закладами України задля підготовки нової генерації фахівців, які будуть формувати економіку майбутнього.

 

Стежте за подіями кафедри управління персоналом і маркетингу на соцмережевих сторінках:

Інстаграм: @ http://surl.li/wpllvy

Телеграм: https://t.me/upim_znu

Фейсбук: https://cutt.ly/yZNcgsS

Тік-ток: @upim_znu 

Вікторія Малтиз, завідувачка кафедри управління персоналом і маркетингу;

Ірина Дашко, професорка кафедри управління персоналом і маркетингу

Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

Соцмережі ЗНУ:

https://beacons.ai/official_znu

Схожі новини