Магістри-маркетологи успішно захистили звіти з виробничої практики в межах стейкхолдерських партнерств

23 червня на кафедрі управління персоналом і маркетингу відбулася підсумкова конференція за результатами виробничої практики у магістрів 1-го року навчання освітньо-професійної програми «Маркетинг» економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University). Захід організували дистанційно на платформі Zoom.
23 червня на кафедрі управління персоналом і маркетингу відбулася підсумкова конференція за результатами виробничої практики у магістрів 1-го року навчання освітньо-професійної програми «Маркетинг» економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University). Захід організували дистанційно на платформі Zoom.
На факультеті додали, що виробнича практика студентів є обов’язковим складником підготовки магістрів у закладах вищої освіти та однією з форм адаптації здобувачів вищої освіти до умов і характеру їхньої майбутньої професійної діяльності. Вона проводиться на виробничих підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності та видів діяльності та спрямована на забезпечення необхідних умов для набуття студентами практичних навичок і вміння працювати за спеціальністю на основі глибокого вивчення досвіду організації виробничих, постачальницьких, збутових, управлінських процесів і обслуговування клієнтів, укладання різних угод і контрактів.
Практика передбачає виконання здобувачами освіти конкретних службових обов’язків безпосередньо на робочих місцях. Вона орієнтована на набуття компетентностей, передбачених освітньо-професійною програмою. А ще – на здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в обраній сфері чи галузі професійної діяльності, на закріпленні та застосуванні засвоєних за час навчання теоретичних знань, набуття і вдосконалення умінь і навичок за спеціальністю.
Слід зазначити, що проходження виробничої практики передбачено навчальним планом підготовки здобувачів ступеня вищої освіти магістра, які навчаються за ОПП «Маркетинг». Метою практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці у сфері їх майбутньої професії, формування в них на основі набутих знань професійних умінь, навичок і відповідальності для прийняття самостійних рішень у виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності та здатності до діяльності з високим рівнем автономності. Варто нагадати і про збір матеріалу для виконання звіту як важливий етап роботи. Крім того, виробнича практика спрямована на розвиток аналітичного мислення студентів, їх здатності приймати обґрунтовані управлінські рішення в умовах динамічного ринкового середовища, використання цифрових інструментів маркетингу та набуття навичок роботи із сучасними інформаційними системами.
Студенти самостійно досліджували маркетингову діяльність підприємств та організацій, аналізували показники, визначали проблеми та формували шляхи їх вирішення. Результати практики здобувачі відобразили у звітах та задемонстрували на захисті у вигляді презентацій, графічного матеріалу. Цим вони довели здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в певній галузі професійної діяльності і в процесі навчання, що передбачає проведення досліджень, здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. Для практичної підготовки, згідно з положенням «Про практичну підготовку здобувачів вищої освіти ЗНУ», студенти мали право обирати підприємство самостійно або в межах укладених факультетом та університетом договорів співпраці. Магістри-маркетологи обрали базою практик численні підприємства та організації різних форм власності, які є партнерами-стейкхолдерами вишу: АТ КБ «ПриватБанк», ТОВ «СандОра», ТОВ «Кедронінвест», ТОВ «Марко Продукт», ПрАТ «АптекиЗапоріжжя», Торговий Дім «Меблі Сова», ТОВ «БІЗНЕС ЦЕНТР - «ПРОФЕСІОНАЛ», ТОВ «УКР MIT ГРУП», АТ «УКРСИББАНК» та ін.
Наприкінці захисту в.о.завідувача кафедри управління персоналом і маркетингу, доцентка Вікторія Малтиз, професор Олександр Череп та доцентка Наталія Терентʼєва засвідчили, що здобувачі пройшли практичну підготовку на високому рівні, позитивним є те, що значна кількість студентів працевлаштовані за фахом і мають практичний досвід роботи, розуміють проблеми маркетингової політики. Вони надали дієві рекомендації, які є прикладними щодо удосконалення маркетингових бізнес-процесів.
В.о. завідувачки кафедри управління персоналом і маркетингу, доцентка Вікторія Малтиз
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu