Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Нові підходи до профорієнтаційної роботи на факультеті іноземної філології

Нові підходи до профорієнтаційної роботи на факультеті іноземної філології

02.11.2010 17:47

28 жовтня на факультеті іноземної філології проходив дев’ятий семінар-практикум з серії методичних семінарів для вчителів іноземних мов шкіл нашого міста, на якому вчителі англійської, німецької, французької мов мали нагоду ознайомитись з новітніми технологіями навчання іноземних мов та опрацювання їх в аудиторії.

Цього разу семінари з англійської мови проводили старший викладач амбасади США в Україні Томас Таскер «Навчання граматики через мовленнєву практику» та кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри викладання другої іноземної мови В’ячеслав Александров «Формування мовленнєвих вмінь в сучасній середній школі: аудіювання та письмо».
За відгуками вчителів англійської Наталі Обченко (гімназія № 11) та Тетяни Годунової (виховний комплекс № 101), завдяки обом заняттям вони поглибили свої знання з методики навчання граматики, аудіювання та письма. І американський, і український викладачі зацікавили слухачів авторськими підходами до навчання іноземних мов.
Старший викладач кафедри німецької філології Наталя Шапочка присвятила семінарське заняття проблемі підготовки тестових завдань, що є особливо актуальним сьогодні, коли вчителі повинні готувати своїх учнів до зовнішнього незалежного оцінювання.
Вчитель німецької школи «Контакт» Наталя Рундєєва впевнена, що знання, набуті нею під час тренінгу, стануть в нагоді в процесі навчання учнів старших класів.
Вчитель французької мови класичного ліцею Олена Гольдіна дуже задоволена заняттям, яке провели кандидати філологічних наук, доценти кафедри романської філології Ірина Шаргай та Тетяна Уділова. Під час заняття було зроблено огляд існуючих методів та прийомів навчання французької мови та засобів розвитку мовленнєвої компетенції учнів.
Методичні семінари-практикуми проводяться у рамках профорієнтаційної роботи. Завдяки таким зустрічам факультет має можливість встановлювати тісні зв’язки між школою і університетом, забезпечувати наступність у навчанні іноземних мов та отримувати інформацію щодо школярів, які цікавляться іноземними мовами та можуть бути потенційними першокурсниками факультету.