Гуртожитки ЗНУ

Інформація для іногородніх абітурієнтів та студентів, які поселяються в гуртожитки вперше

СПИСОК студентів, які рекомендовані на поселення в гуртожитки, із зазначенням дати поселення

Заяви та документи на проживання в гуртожитку подаються ТІЛЬКИ в електронному вигляді.

Уважно прочитайте інформацію в таблиці, а потім реєструйтесь. Кнопка для реєстрації знаходиться під таблицею. Інформацію при реєстрації необхідно вносити українською мовою, згідно з паспортом. Неправильно оформлені заяви будуть видалені.

 

Термін прийому заяв

 

 

з 10.00 02 серпня до 23.00 12 серпня 2021 року

 

 

Спосіб подання

 

 

Електронна подача заяв з прикріпленням скан/фотокопій документів

 

 Місце подання

 

 

Сайт університету

для отримання інформації після подання заяви необхідно добавитися до групи https://t.me/gurt_znu

 

Пакет документів

Документи, які прикріплюються

Документи, які необхідно мати з собою при поселенні

  1. Заява на поселення (роздрукувати та заповнити) – 1 примірник.
  2. Фото студента, якісне, як на паспорт (розмір фотографії 3х4, 480 px або більша, зроблена не раніше ніж 6 місяців тому, розмір файла до 1МБ, формат JPG).
  3. Довідка про склад сім’ї (скан/фотокопія).
  4. Довідка про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому (скан/фотокопія).
  5. Ксерокопія паспорту студента (1, 2, 11 стор.) або ID-картки (1, 2 сторона розміщені на 1 сторінці та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру – скан/фотокопія.
  6. Студенти, які мають пільги, надають копії документів, що їх підтверджують - скан/фотокопія.
  1. Заява на поселення (роздрукувати та заповнити) – 1 примірник.
  2. Довідка про склад сім’ї (оригінал).
  3. Довідка про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому (оригінал).
  4. Копія паспорту про щеплення.
  5. Конверт маленький (11*16) без марки – 2 шт.
  6. Студенти, які мають пільги, надають копії документів, що їх підтверджують, завірені у відділі кадрів ЗНУ (навч.корп. № 1, каб. 59 при собі необхідно мати оригінали документів) – 1 копія. 
  7. Паспорт (оригінал) та 4 ксерокопії (1, 2, 11 стор.), або ID-картка (1, 2 сторона розміщені на 1 сторінці та витяг з демографічного реєстру). Зніматися з реєстрації за домашньою адресою не потрібно!
  8. Квитанції: про здійснення оплати за проживання в гуртожитку за 10 місяців, за послуги охорони.
Які довідки надавати студентам, що відносяться до пільгових категорій?

Діти сироти та діти, позбавлені батьківського піклування – витяг з обліково-статистичної картки дитини-сироти, свідоцтво про смерть батьків або рішення суду про позбавлення батьківських прав.

Внутрішньо переміщена особа – довідка про встановелння на облік та довідка про отримання/не отримання соціальних виплат (отримується у структурних підрозділах соціального захисту населення за місцем проживання).

Дитина учасника/ці бойових дій – посвідчення учасника/ці бойових дій, довідка про безпосередню участь у зоні АТО, свідоцтво про народження студента (для підтвердження батьківства).

Особа з обмеженими можливостями – довідка МСЕК.

Діти шахтарів – довідка з місця роботи батька про стаж підземних робіт, свідоцтво про народження студента (для підтвердження батьківства).

Інші пільгові категорії – документи, що їх підтверджують, надаються за бажанням студента.

Хто приймає рішення про поселення?

Заяви з пакетом документів на кожному факультеті розглядає комісія з поселення, до складу якої входять: декан факультету, заступник декана з виховної роботи, заступник декана з навчальної роботи, голова студентської ради та голова профспілкового комітету факультету.

На засіданні комісія приймає рішення щодо поселення студентів відповідно до кількості вільних місць, закріплених за факультетом.

Де можна ознайомитися з рішенням комісії?

Списки студентів будуть розміщені 20 серпня 2021 року із зазначенням точної дати поселення.

Що робити, якщо побачив себе в списках, рекомендованих на поселення?

  1. Прибути разом з батьками в день вашого поселення о 8.30. Збір біля входу з торця навчального корпусу № 2 (навпроти дитячого садочку), де відбудуться батьківські збори.
  2. В день поселення необхідно пройти всі інстанції, відповідно до направлення (отримати підписи). Одержати ключ, поселитися до гуртожитку.

Як дізнатися в який гуртожиток поселили?

 Студенти в гуртожитках університету розселяються за факультетським принципом. За кожним факультетом закріплені певні поверхи (дивіться загальну інформацію по гуртожиткам). Студенти, які поселяються в гуртожиток вперше, дізнаються номер кімнати, номер гуртожитку та день поселення з направлення на поселення, яке прийде на електронну пошту, зазначену при поданні електронної заяви). Направлення необхідно роздрукувати і мати з собою на поселенні.

Студенти отримають направлення 25-26.08.2021 року із зазначенням гуртожитку та номеру кімнати.

Яка вартість проживання і коли здійснювати оплату?

Вартість проживання на 2021-2022 навчальний рік  встановлено у розмірі  5200 грн.

Оплата здійснюється до дня поселення у розмірі, встановленому за 10 місяців (реквізити для оплати знаходитимуться в направленні на поселення, яке буде надіслано Вам на email вказаний при реєстрації).

Вартість послуг охорони на 2021-2022 навчальний рік  встановлено у розмірі   1116 грн.

Реквізити: ТОВ "Каскад-11' р/с UA263808050000000026008473392 АТ Райффайзен банк Аваль. МФО 300335 ЄДРПОУ 37891339. За послуги охорони. Сума до сплати 1116 грн. 00 коп. без ПДВ.

Для довідок

з 02 серпня 2021 року

 

ПН-ПТ

з 9.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00

098 494 43 79, 063 948 77 34, 061 228 76 48

 електронна пошта: gurt03@ukr.net

 чат-бот в Телеграм @Feedbackznu_bot

Подати електронну заяву на поселення в гуртожиток