Інформація для іногородніх абітурієнтів та студентів, які поселяються в гуртожитки вперше
ПОРЯДОК ПОСЕЛЕННЯ
Організоване поселення відбудеться 27.08.2024р. (вівторок) з 9:00 до 12:00
Заяви та документи на проживання в гуртожитку подаються ТІЛЬКИ в електронному вигляді.
Уважно прочитайте інформацію в таблиці, а потім реєструйтесь. Кнопка для реєстрації знаходиться під таблицею. Інформацію при реєстрації необхідно вносити українською мовою, згідно з паспортом. Неправильно оформлені заяви будуть видалені.
Термін прийому заяв
|
з 05 серпня по 16 серпня 2024 року |
|
Спосіб подання
|
Електронна подача заяв з прикріпленням скан/фотокопій документів |
|
Місце подання
|
Сайт університету для отримання інформації після подання заяви необхідно добавитися до групи https://t.me/gurt_znu |
|
Пакет документів |
Документи, які прикріплюються |
Документи, які необхідно мати з собою при поселенні |
|
|
|
Які довідки надавати студентам, що відносяться до пільгових категорій? |
Діти сироти та діти, позбавлені батьківського піклування – витяг з обліково-статистичної картки дитини-сироти, свідоцтво про смерть батьків або рішення суду про позбавлення батьківських прав. Внутрішньо переміщена особа – довідка про встановлення на облік. Учасник/ця або дитина учасника/ці бойових дій – посвідчення учасника/ці бойових дій, довідка про безпосередню участь у зоні АТО, свідоцтво про народження студента (для підтвердження батьківства). Діти загиблих, померлих (тих, що пропали безвісти) учасників Революції Гідності, УБД, осіб з інвалідністю внаслідок війни або Захисників і Захисниць України– свідоцтво про смерть батька/матері, довідка/посвідчення члена сім'ї загиблого встановленого зразка, свідоцтво про народження студента (для підтвердження батьківства). Особа з обмеженими можливостями – довідка МСЕК. Діти шахтарів – довідка з місця роботи батька про стаж підземних робіт, свідоцтво про народження студента (для підтвердження батьківства). Інші пільгові категорії – документи, що їх підтверджують, надаються за бажанням студента. |
|
Хто приймає рішення про поселення? |
Заяви з пакетом документів на кожному факультеті розглядає комісія з поселення, до складу якої входять: декан факультету, заступник декана з виховної роботи, заступник декана з навчальної роботи, голова студентської ради та голова профспілкового комітету факультету. На засіданні комісія приймає рішення щодо поселення студентів відповідно до кількості вільних місць, закріплених за факультетом. |
|
Де можна ознайомитися з рішенням комісії? |
Студенти поселяються 27 серпня 2024 року з 09:00 до 12:00 |
|
Що робити, якщо побачив себе в списках, рекомендованих на поселення? |
|
|
Як дізнатися в який гуртожиток поселили? |
Студенти в гуртожитках університету розселяються за факультетським принципом. За кожним факультетом закріплені певні поверхи (дивіться загальну інформацію по гуртожиткам). Студенти, які поселяються в гуртожиток вперше, дізнаються номер кімнати, номер гуртожитку та день поселення з направлення на поселення, яке прийде на електронну пошту, зазначену при поданні електронної заяви). Направлення необхідно роздрукувати і мати з собою на поселенні. Студенти отримають направлення 22-23.08.2024 року із зазначенням гуртожитку та номеру кімнати. |
|
Яка вартість проживання і коли здійснювати оплату? |
Вартість проживання на 2024-2025 навчальний рік встановлено у розмірі 8000 грн. Оплата здійснюється до дня поселення у розмірі, встановленому за 10 місяців (реквізити для оплати знаходитимуться в направленні на поселення, яке буде надіслано Вам на email вказаний при реєстрації). Вартість послуг охорони на 2024-2025 навчальний рік буде визначено у вересні 2024 року За послуги охорони. Сума до сплати -грн. 00 коп. без ПДВ. |
|
Для довідок з 07 серпня 2024 року
|
ПН-ПТ з 10.00 до 12.00 та з 14.00 до 16.00 061 228 76 48 електронна пошта: gurt03@ukr.net чат-бот в Телеграм @Feedbackznu_bot |