Інформація співробітникам, мешканцям гуртожитків
Термін оформлення заяв на проживання |
1-30 червня 2021 року |
Термін оформлення договору Найму жилого приміщення |
1-30 червня 2021 року (після оформлення заяви) |
Що необхідно для оформлення заяви |
1. Бланки заяв отримати на вахті гуртожитку Особам, які не працюють в ЗНУ необхідно подати клопотання з місця роботи на ім'я ректора ЗНУ. Після підписання клопотання ректором оформити заяву та договір. 2. Погодити заяву з: - керівником підрозділу; - медпунктом (позначка про флюорографічне обстеження всіх членів родини). Відмітка робиться на підставі наданих довідок всіх членів родини, окрім дітей до 15 років; - якщо у вас є заборгованість по оплаті за проживання, погасити її та додати чек про оплату; - завізовані заяви (без підписів помічника ректора, студентської ради) здати в каб. 414 гурт. № 3 Де оформлювати Договір гуртожиток № 3 каб. 414 При собі мати підписану заяву З Договором можна ознайомитися тут:сторінка 1, сторінка 2, сторінка 3. |
Якщо змінився склад родини |
В разі збільшення або зменшення складу родини наймач повинен письмовою заявою повідомити адміністрацію університету і отримати дозвіл на внесення змін у договір. |